ОПЛАТА ТА ДОСТАВКА

 

Договір публічної оферти: https://my-brand.com.ua/ua/oferta

Терміни доставки

Доставка товарів "під замовлення" марки Next здійснюється протягом 7-14 днів з дня передоплати, H&M, zara та mayoral займає 3-4 тижня. wojcik - в наявності і товари, яких немає в наявності, в залежності від того, як ми зберемо мінімальну партію для доставки з Польщі. Шапочки, представлені на сайті, всі є у наявності!

Просимо Вас звернути увагу! Якщо Ви оформили замовлення на товари Next, H&M, Esprit, Zara, Mayoral то ці замовлення на нашому сайті будуть розділені за брендами, і можуть бути доставлені в різні терміни!

 

Як відбувається процедура оформлення замовлення:

 
1. Ви вибираєте вподобаний Вам товар (товари), відповідний розмір і додаєте в кошик.
2. Після того, як всі товари додані, увійдіть в Кошик, і виберіть - Оформити замовлення.
3. Далі Вам буде запропоновано ввійти (на сайт під своїм логіном та паролем) або зареєструватися, якщо Ви не зробили цього раніше.
Також можливе оформлення замовлення без реєстрації Швидке оформлення замовлення без реєстрації.
*Просимо звернути увагу, що у разі, якщо Ви оформляєте замовлення без реєстрації, то Ви не зможете бачити свої замовлення на нашому сайті, для того, щоб відслідковувати їх статус, також не зможете оплачувати замовлення Онлайн, в іншому - відмінностей між замовленнями оформленим з реєстрацією та без немає.
4. Заповніть всі обов'язкові поля: прізвище, ім'я, контактний телефон, e-mail, спосіб доставки, місто, адресу доставки, будь-яку додаткову інформацію у полі "Примітка".
5. Натискаєте кнопку Оформити.
6. Після того як замовлення буде оформлене, Вам на пошту прийде лист з переліком позицій і поточними цінами Вашого замовлення.
7. Після того як замовлення буде оформлене, наші менеджери протягом 1-24 годин зв'язуються з Вами по телефону в робочий час. Переконливо просимо Вас бути на зв'язку.
8. Менеджер докладно розповість про умови роботи нашого магазину, проконсультує з приводу розмірів, якщо в цьому є необхідність, якщо Ви з усім будете згодні, то на e-mail відправить Вам рахунок на оплату або передоплату Вашого замовлення.
9. Ви вносите передоплату (оплату) будь-яким із запропонованих нами способів, після цього обов'язково повідомте нам про це:
- або натиснувши кнопку" Я оплатив(а), зайшовши в "Мої замовлення" і далі - поточні замовлення
- або за телефоном
- або в пошту, у відповідь на наш лист
- або, написавши в зворотньому зв'язку.
10. Чекаєте лист з підтвердженням Вашої оплати пошту. Якщо воно прийшло, значить ми отримали Вашу оплату, і її підтвердили.
11. Якщо товар, який був Вами замовлений і оплачений є в наявності, ми його відправляємо Вам вказаними Вами способом доставки, якщо товар під замовлення - ми негайно замовляємо його. Якщо товар вже був оплачен і замовлений, то змінити розмір або модель або скасувати його ми не можемо.
12. Так як ситуація з наявністю товарів на складах виробників змінюється щохвилини, може якийсь із товарів, за який була внесена передоплата закінчитися в потрібному розмірі. Якщо такі ситуації виникають, то ми про це повідомляємо.
 13. Як тільки товар до нас надходить на склад, ми його перевіряємо, прораховуємо залишок суми до оплати, і дзвонимо Вам!
14. У телефонному режимі погоджуємо ще раз спосіб доставки, спосіб оплати.
15. Замовлення, які будуть оплачені на рахунок (карту), будуть відправлені протягом доби після надходження оплати, замовлення, які, за бажанням покупця, будуть відправлені наложеним платежем, протягом доби після узгодження. Хочемо звернути Вашу увагу, що післяплатою відправляються тільки посилки, що відправляються ТК "Нова пошта"! Витрати, пов'язані з виведенням грошей Новою поштою (післяплатою), оплачуються одержувачем. Вони складають, орієнтовно, 20 грн оформлення + 2% від суми.
16. Після того як посилка відправлена, Вам приходить на e-mail лист і на телефон СМС з номером накладної, за якою Ви зможете отримати посилку.
17. На складі компанії "Нова пошта" безкоштовне зберігання на посилки поширюється терміном до 4 робочих днів. У разі, якщо клієнт вчасно не встигає забрати товар, посилка автоматично повертається відправнику. Просимо бути уважними і не допускати таких ситуацій, тому що повторна відправка і повернення оплачується клієнтом. МИ НЕ Беремо НА СЕБЕ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ ПОПЕРЕДЖАТИ, про можливість повернення ПОСИЛКИ КЛІЄНТІВ!
Просимо звернути увагу! Магазин не несе відповідальності за не вчасно забрані і незабрані посилки одержувачем!
 

При наявності товару в магазині (див. розділ каталогу "Товари в наявності, розпродаж")

100% передоплата. Оплату ви можете здійснити як у відділенні банку, так і через Приват24, також онлайн через платіжний сервіс LiqPay, з карток Mastercard або Visa.

Можлива відправка післяплатою, але після мінімальної передоплати 20% (не менш ніж 100 грн) від вартості товару.

Доставка Укрпоштою, Новою поштою, Justin протягом 1-2 робочих днів з дня зарахування грошей на рахунок.
Бронь на товари з наявності з моменту оформлення замовлення до моменту оплати становить 3 робочих дні.
 
При доставці товару під замовлення передоплата 20% (не менш ніж 100 грн) Next, H&M, Zara. За товари з магазину mayoral та Esprit передоплата 100%!
 
Вартість доставки по Україні

Доставка при замовленні на суму понад 2000 грн - безкоштовна до відділення транспортних компаній: 

Нова пошта (http://novaposhta.ua)

Укрпошта (https://ukrposhta.ua) (замовлення понад 500 грн).

Доставка Укрпоштою поширюється лише на замовлення від 500 гривень, післяплатою відправляються замовлення тільки "Новою поштою".

Доставка Укрпоштою при замовленні понад 1500 грн безкоштовна.

Якщо річ габаритна, або важка, то вартість доставки узгоджується з адміністрацією сайту.

Якщо після прибуття речей на склад нашого магазину, покупець не оплачує їх більше 14 днів, речі виставляються на продаж і передоплата покупцеві повертається після їх реалізації.

ВІДМОВИ І ПОВЕРНЕННЯ ОДЯГУ БРЕНДУ NEXT ПРИЙМАЮТЬСЯ ТІЛЬКИ В РАЗІ БРАКУ. ПОВЕРНЕННЯ БРЕНДІВ ZARA і Mayoral НЕМАЄ У ЗВ'ЯЗКУ З ТИМ, ЩО ІСПАНСЬКІ МАГАЗИНИ НЕ ПРИЙМАЮТЬ У НАС ПОВЕРНЕННЯ.

* Згідно з ЗУ "ПРО захист прав споживачів" вироби належної якості обміну та поверненню не підлягають!

Детальніше:http://bt.rozetka.com.ua/426519/p426519/

Переконлива просба!
ЗВАЖУЙТЕ СВОЇ МОЖЛИВОСТІ ТА РОЗМІРИ УТОЧНЮЙТЕ, ПЕРШ, НІЖ ЗРОБИТИ ЗАМОВЛЕННЯ!
 
БУДЬТЕ УВАЖНІ ПРИ ОФОРМЛЕННІ!
 
 
АДМІНІСТРАЦІЯ САЙТУ ЧЕРЕЗ НЕПРАВИЛЬНО ЗАМОВЛЕНІ РОЗМІРИ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ НЕ НЕСЕ!
Давайте бути взаємно ввічливі і терплячі!
 
* Також змушені попередити, що бувають випадки, коли магазини надсилають товар з пошкодженої биркою або без неї. Це не означає, що ці речі були у вжитку. Ми не можемо нести відповідальність за такі ситуації. І відмови не приймаємо. Також, у разі, якщо клієнт не забирає посилку. Ми залишаємо за собою право виставити речі на продаж з урахуванням знижки в рахунок передоплати. Також нараховуємо вартість доставки в обидві сторони з передоплати клієнта.
 
ЯКЩО З ЯКОЇ-НЕБУДЬ ПРИЧИНИ, ТОВАР ПОВЕРТАЄТЬСЯ В МАГАЗИН - ВІН ПРИЙМАЄТЬСЯ БЕЗ ПОРУШЕННЯ ЦІЛІСНОСТІ УПАКОВКИ, З ПРИКРІПЛЕНОЮ БІРКОЮ І У ВІДПОВІДНОМУ ПАКЕТІ! У РАЗІ, ЯКЩО ТОВАР ПОВЕРТАЄТЬСЯ З ПРИЧИНИ ТОГО, ЩО НЕ ПІДІЙШОВ РОЗМІР (ТІЛЬКИ У ВИПАДКУ, ЯКЩО ВІН ВЖЕ ПРОДАНИЙ ІНШОМУ ПОКУПЦЕВІ), ОПЛАТА ДОСТАВКИ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗА РАХУНОК ПОКУПЦЯ!

 

Мінімальна сума замовлення складає 200 грн, крім товарів, які є в наявності на складі!